5/9/09

V-O-G-U-E

Det er vidst ingen hemlighed for min omgangskreds, at jeg er lidt af en magazine-addict. Jeg har efterhånden noget af en samling (læs; 400+ og det er selvfølgelig kun de bedste der er gemt) Bruger simpelthen alt for mange af mine penge på magasiner hver måned.. Men det er bare dén følelse af at man ikke ved hvad der møder én når man åbner bladet, duften af det nye papir (JA, jeg har faktisk et ret pinligt, ømt punkt, jeg hader nemlig når folk bladrer i mine blade før jeg selv har læst dem - kald mig bare underlig..)
Ville ønske, at jeg kunne skrue tiden tilbage, til dengang Vogue covers var så smukke, rene og enkle i sit udtryk.. Dengang Claudia, Linda, Helena og Naomi var cover-girls.. Heldigvis ses disse numre tit på ebay for næsten ingen penge.. Og en dag skal disse numre helt sikkert også tilføjes til samlingen!!

No comments:

Post a Comment