5/8/09

DARK HARMONY

Jeg har længe været i tvivl om hvad jeg egentlig syntes om tendensen med de helt sorte læber. Jeg hører til én af dem der har stået med YSL's limitid-edition black gloss i hånden op til flere gange, men hver gang er gået hjem tomhændet.. Til dels fordi, at jeg har svært ved at se hvordan den skulle integreres i min makeup uden, at ende med at ligne Marylin Manson og til dels skrækken for at min mund skulle ende med at ligne en indtørret rosin!! Men efter jeg har set disse billeder, kan jeg pludselig se den mørke gloss i et andet lys, da den komplimenterer den skandinaviske hud og farver rigtig fint, og ikke nødvendigvis virker så hård, hvis man holder resten af makeup'en helt basic. Desuden kan glossen også bruges som finish ovenpå mørkerøde læber, hvilket giver en ret vild effekt!


2 comments:

  1. i know what you mean. tror bare den er bedst på billeder for at være ærlig:)

    ReplyDelete
  2. Jeg tror egentlig godt, man kan bære det.. Det gælder egentlig bare om at turde. Gad selv godt at have en sort, men det bliver nok ikke den, der bliver brugt mest.. hææh. Den kommer vidst aldrig til at erstatte den pinke.

    Fed blog..

    www.kloeverspace.blogspot.com

    ReplyDelete